.•♥ بیا تا...♥•.













゚*✿عاشقانه هایی برای تو✿*゚

حســـ بودنتـــ قشنگـــ ترینـــ حســ دنیاستـــ عشقـــ منـــ

بیا تا لیلی و مجنون شویم، افسانه اش با من                                       

                                    بیا با من به شهر عشق روکن، خانه اش با من

بیا تا ســر به روی شانه ی هم راز دل گوییــم                                        

                                   اگر مویت چو روزم شد پریشان، شانه اش با من

در میخانه ی چشــمت، به گلگشـــته نگه وا کن                                          

                                  خرابـــــــم کن خراب، آبادی ویرانـــه اش با مــــن

ســلام ای غم، ســلام ای همزبان مهــــربان دل                                         

                                  پر پـــــرواز وا کن چون پرســــــتو، لانــه اش با من

مگـــو دیوانه خو زنجیر گیســــو را ز هم واکــــن                                          

                                  دل دیوانــــــه ی دیوانـــــــه ی دیوانــــــه اش با مـن

در این دنیای وانفســــــای حســــرت زای بی فردا                                         

                                خدایا عاشـــــــقان را غم مده، شــــــکرانه اش با من

مگو دیگر ســـــــمندر در دل آتــش نمیســــــــــوزد                                         

                                تو گرمم کن به افســــون، گرمی افســــاـنه اش با من

چه بشـــکن بشـــکنی دارد فلک در کار سرمســـتان                                       

                                تو پنهان بشـــــکن این شکســــتن پیمانه اش با مــن

 



نظرات شما عزیزان:

بیـــــbikas
ساعت0:28---14 فروردين 1394

salam abji golam fati kheyli khshgel bod. like biiiiiiiiiig like shayd chand roz room nayam ba mail michatim doset daram bikas


پاسخ:چشات خوشگل میبینه داداشم ممنون



عالی
ساعت10:20---11 فروردين 1394

صدایت از کدوم سو میاد که خواب من پر از رقصهای نیلوفرها شده است
سلام دوست خوبم وبلاگ نورانی داری امیدوارم همیشه پر از فانوس باد


پاسخ:ممنونم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:,سـاعت 11:1 نويسنده ゚*✿ فاطمه و مهدی✿*゚| |